خانه | پرداخت در محل

پرفروش ترین محصولات

با توجه به نیاز مشتریان گرامی علاوه بر روش پرداخت وجه سفارش ها به صورت آنلاین، خدمات پرداخت کارت به کارت و پرداخت در محل نیز به روش های پرداخت سفارش در فروشگاه اینترنتی والا کالا افزوده شده است. به طور کلی اولویت ارسال کالا از انبار با سفارش‌هایی است که به صورت آنلاین پرداخت شوند بنابراین بهتر است کاربران محترم جهت تسریع در روند پردازش و ارسال سفارش‌ها، پرداخت اینترنتی را در اولویت قرار دهند. مشتریانی که علاقه مند به پرداخت هزینه هنگام دریافت کالا می باشند با در نظر گرفتن نکات زیر می‌توانند هنگام خرید آنلاین، گزینه پرداخت در محل را انتخاب، خرید را نهایی و تسویه حساب را هنگام دریافت کالا انجام دهند.

ضمانت کیفیت، اصالت و سلامت محصول

شرایط پرداخت در محل والا کالا

طرح پرداخت در محل در حال حاضر برای کلیه کالاهای سایت و در سراسر کشور اجرا شده است.
مشتریان ساکن استان های تهران و البرز می توانند برای خرید هر یک از کالاهای سایت، بدون واریز پیش پرداخت، گزینه پرداخت در محل را انتخاب کنند.
مشتریان می توانند با پرداخت 20% از مبلغ کالا هنگام ثبت سفارش، گزینه پرداخت در محل را انتخاب کنند.

پرداخت در محل 

نکات مهم هنگام تحویل سفارش
​​​​​​​

لطفا هنگام تحویل کالا، پلمپ بودن کالاهای شرکتی و سالم بودن بسته بندی را بررسی کنید. در صورت وجود هرگونه ایراد ظاهری مانند شکستگی، خط و خش و... با واحد پشتیبانی والا کالا تماس گرفته و پس از اطمینان از صحت کالا، رسید تحویل را تایید و کالا را دریافت نمایید.
کالاهایی که نیاز به نصب دارند مانند یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و... در صورتی که توسط مشتری نصب شوند از گارانتی محصول خارج شده و شرکت در قبال ایرادات آن هیچ گونه مسئولیتی ندارد. پس از نصب کالا به وسیله نصاب شرکت، هرگونه ایراد فنی شامل گارانتی می شود و برعهده شرکت ضمانت کننده کالا می باشد .

والا کالا با 5 شعبه فروشگاه حضوری در تهران
​​​​​​​

مجموعه والا کالا 5 فروشگاه حقیقی در مرکز بازار لوازم خانگی ایران دارد و با خدمات و تسهیلاتی متمایز، تجربه خریدی فوق العاده را برای شما به ارمغان می آورد. والا کالا به عنوان نمایندگی رسمی برندهای سونی و سامسونگ و سام و ال جی و جی پلاس ، برای مشتریان ساکن شهر تهران این امکان را فراهم کرده تا با بازدید حضوری از محصولات هر یک از این برندهای معتبر، ضمن بررسی کالاها، کالای مورد نظرشان را با ده ها نمونه مشابه از سایر برندها از نظر کیفیت، قیمت، رضایت مصرف کنندگان و خدمات پس از فروش، مقایسه کرده و خریدی مطمئن تر را تجربه کنند. علاوه بر این، امکان بهره مندی از مشاوره تخصصی کارشناسان فروش با تجربه ی والا کالا برای مشتریان وجود دارد تا با خیالی آسوده تر اقدام به خرید کنند.

سلام و درود 
لطفا قبل از خرید بدلیل نوسانات ارز از موجودی کالا و قیمت آن مطلع شوید.
​​​​​​​با سپاس
09220151744

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش